Aikuisten leikkipaikka, sanoisinko jopa karkkikauppa.

Tarjolla on nuorta ja vanhaa, kaunista ja komeaa, loistavia kroppia ja vähemmän viehättäviä.
Jokaiselle on jotakin.

Toiset etsivät seksiä seksittömään suhteeseen, toiset juttukaveria, ymmärrystä ja kohtalotoveria.

Victoria Milan on paljon enemmän, kuin antaa ymmärtää ja mitä monet luulevat.

Sieltä voit löytää sielunkumppanin ja vipinää OMAAN suhteeseesi. Jännitystä elämään.

Olen ollut siellä jo muutaman kuukauden, ilmaiseksi. Toiset maksavat siitä, en tiedä, onko tämä naisille yleinen käytäntö?

Olen tavannut monenlaisia ihmisiä, jotkut ovat suorastaan tökeröitä. Olettavat, että jos nainen rekisteröityy sinne, on hän heti vapaata riistaa julkeille ehdotuksille.
Sitten on myös ihania herrasmiehiä, heitä, jotka kyselevät päivän kuulumisia, eikä seksistä sanaakaan ensimmäisissä viesteissä.
Joku varmaan viehättyy siitä kun viesti alkaa "Koska pannaan? Ottaisitpa mut suuhusi!", minä en.
Kaipaan älykästä seuraa, sitä mitä on kotonakin. Kuitenkin vierasta, erilaista. JÄNNITTÄVÄÄ miestä, tai naista.

En ole vailla seksiä, vaan romantiikkaa. Sitä, mitä en nykyisessä suhteessani saa riittävästi.

En ole koskaan ollut kovinkaan yksiavioinen. Tässä suhteessa olin sitä pisimpään, vuosia. Sitten lankesin, vanhaan heilaani, jota en ole koskaan voinut vastustaa. Edelleen, yli kymmenen vuoden jälkeen hän sykähdyttää.
Ensimmäisen kerran jälkeen tuli morkkis, sitten ei enää. Mitä huonommin minua kohdeltiin kotona, sen oikeutetummaksi koin tekoni.

Aiemmin tyydyin vain flirttailemaan baarissa, keikoilla. Nautin huomiostamitä sain, enkä halunnut enempää.

Victoria Milanista en ole vielä löytänyt ketään, kenen kanssa haluaisin mitään fyysistä. Enkä tiedä tapaanko sellaista, enkä sellaista kaipaa.

Olen myös lopettanut entisen heilani kanssa tapailun. Yhteisestä päätöksestä, emme voi olla yhdessä, emmekä erillään. Kuitenkin on yritettävä, ja tavallaan kun seikkailen tuolla sivustolla, on helpompaa olla hänestä erossa. Haen lohtua.

Olen yrittänyt miestäni innostumaan sivusta myös, hän ei kuitenkaan halua muita, ei kuulema jaksa säätää. Harmi. Mielelläni hänelle pienen seikkailun soisin. Toisaalta, eihän hän jaksa panostaa edes minuun.